Baecklund gör en Laul.

Hej!

Du undrade hur jag hittade din blogg. Annso, en av dem som driver uikfans.se, har en blogg. På den fanns länkar till andra bloggar, bla din. Namnet Baecklund sticker ut. ;-)

Så varför läser jag din blogg? Jo, den är riktigt trevlig att läsa. Korta, koncisa inlägg med humoristisk knorr. Härlig självdistans och intressanta och roliga funderingar kring vardagshändelser. En bra blandning av humor och allvar, utan att bli för personlig. Kort sagt: jättebra blogg!

Nu har jag ju förstått att bloggen inte är tänkt att vara officiell, så jag får väl be lite om ursäkt för att jag läser den.  :-)

Har full förståelse för att ni spelare är tillräckligt officiella, så om du inte vill att "obehöriga" ska läsa den kan du ju lägga lösenord på den.  ;-)
Men det vore roligt att få fortsätta läsa den.


Ha en trevlig kväll!
/Stefan J



Fick detta som svar på frågan vem Stefan är, samt hur han hittade min blogg. Nu får han såklart läsa vidare! Måste även tillägga att officialiteten (eget ord, jag vet) som andrekeeper inte är överdrivet besvärande ;)

(Syftar för övrigt på Robert Laul, fotbollsbloggsskribent (phew) på sportbladet.se)

Bfn,
J.

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Fotbollsbloggskribent är verkligen svårt att skriva. :-)

2005-10-21 @ 08:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback