Utgång i Västerås

Förstår att ordlistan var uppskattad ;)

Måste tyvärr avslöja att säsongssammanfattningen + smålandstexten får låta vänta på sig eftersom jag har ytterligare en rolig rapportering att göra från mitt spännande (?) liv.

Åkte till Västerås i fredags. Upprinnelsen till detta ligger egentligen hos en gammal kompis som gick i skolan i Västerås men numera bor i Växjö. Ett par av dennes gamla kompisar skulle alltså ut och festa.. Kort sagt så hade jag inget bättre för mig + gratis resa,så jag blev väl övertalad efter ett tag.

En övertalning som jag absolut inte fått ångra att jag utsattes för! Hade skitkul i Västerås,mycket tack vare att jag inte träffat min gamla kompis på ett bra tag,men även tack vare kompisens klasskompis som vi bodde hos.. Klockren!

Vi var först på inflyttningsfest hos en gammal målvaktskollega.. Det va nice. Sen gick vi ut på ett ställe som heter Pluto. Schysst med folk (alla e så mycket hippare söder om Gävle!),okej musik å cool lokal. Fick även reda på att Västerås är större (!) än Umeå.. Hahaha,i min värld är Västerås i klass med Enköping ;)

Annars i helgen har jag bara myst.. Käkade å såg film med en sthlmkompis i lördags.. Idag har jag fikat,gått på stan å käkat middag med en kompis som jag bodde med innan jag flyttade till Umeå. Sammanfattningsvis en mycket lyckad hemresa den här gången! Åker som bekant tillbaka till Umeå imorgon.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Nackdelen med folk söder om Gävle, är att de pratar så mycket att man får skavsår i öronen. ;-)
(Gäller självklart ej bloggskribenten!)

2005-11-07 @ 11:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback