Liten italiensk ordlista

Här kommer den,den extremt efterlängtade baecklundsk-italienska ordlistan!!
Håll ut,raderna är fåtaliga innan den verkligen är ett faktum:

Hålla på världens bästa lag - milanista
Färgkombination  - rossoneri
Mittback - kung Nesta
Det går inte som man tänkt sig - disastro Milan
Fotbollsspelare - Marco van Basten
Kärlek - Ama il calcio
Fotboll - AC Milan
Stila med att man inte kan språket - Non parlo italiano
Rookieforward - Gilardino, äv. Bobo Vieri
Zlatans favoritord - Vafanculo
Milan vann igår - Buon giorno



Någon som förstår någonting?

Kommentarer
Postat av: Anders Andersson

Förstår det mesta :-)
Jag har en present till dig hemma hos mig, ska jag skicka den via posten och hur?

Postat av: Annso

Haha, den kommer säkert bli avändbar. :D

2005-11-04 @ 14:29:23
Postat av: Anonym

Ska jag känna mig träffad? .-)

2005-11-04 @ 16:42:58
Postat av: Anonym

Typiskt! Smileyn blev enögd. Hm.. betyder .-) något?

2005-11-04 @ 16:44:07
Postat av: Stefan J

Typiskt igen! Glömde namnet. Det är jag som skrev de två senaste kommentarerna.

2005-11-04 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback