Laul #2

Hej!

Jag ber om ursäkt för det jag skrev om pratiga personer söder om Gävle!
Jag har själv släkt i Uppsala, Västerås, Stockholm mfl orter i södra Sverige, såväl som släkt i hela norrland, tornedalen och Finland. Jag vet att myten om tystlåtna norrlänningar och pratiga 08:or inte stämmer. Det var dumt att skriva som jag gjorde.
Har aldrig hört dig prata, men du pratar säkert inte mycket. :-)

Och självklart är Milan världens näst bästa lag (efter Juventus). ;-)


/Stefan J



Jag tog naturligtvis inte illa upp,kommenterade med glimten i ögat som vanligt ;)
Kan väl erkänna att jag trots allt pratar en del när jag känner mig trygg i sällskapet,inte minst när jag är trött! Men pratar dock absolut inte mer än nån annan,så nu får du äta upp ditt Juveuttalande ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Typiskt! Bad jag om ursäkt i onödan...
Ja ja, Juveuttalndet står jag för. ;-)

2005-11-07 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback