Å jobbe

Måste tyvärr meddela att ni får vänta ytterligare lite längre på del fyra..

Åt lunch igår med representanter från klubben jag nämnt tidigare. Innan kändes det nästan inte det minsta intressant,men nu vet jag inte riktigt hur jag vill göra :S beror mest på vem den andra keepern blir där.

Har nu börjat jobba extra på vv:s sverigelager. Syrran jobbar där (ligger en km från päronens hus) å dom behöver hjälp med lite grejer på lagret. Inte allt för avancerat å kanske inte jättespännande heller - men jag har haft mycket värre jobb å det här ger pengar!! Jobbade tre timmar igår em + 07-18.30 idag.. Börjar samma tid imorgon + övertid igen så nu e de nana kudden som gäller.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback