Lillasyster

Måste säga att det känns väldigt konstigt å hänga såhär pass mycket med päronen utan att lillasyster åtminstone dyker upp ibland.. Kom verkligen å tänka på det,jag har aldrig umgåtts med päronen utan lillasyster i närheten.. Hon har ju alltid liksom bara funnits här..

Som bekant så befinner hon sig i England som utbytesstudent i ett år. Hon bor mitt ute på den engelska vischan i Paignton som ligger utanför den mer (i Sverige) kända hålan Torquay. Aha,tänker ni,suparresa. Absolut inte. Vad jag har förstått så är Paignton stendött på vintern,för att bli i klass med nån mer välbekant håla här hemma i Sverige mellan Uppsala å Sthlm där nämnda lillasyster växt upp. Så jag är inte orolig ;)

Pyster,om du läser: saknar dig!!

Till sist: hor-adriano. Får man säga så? 93:e!? Åhh..

Kommentarer
Postat av: Stefan J

En billig straff och ett mål på övertid. Hihi.
Det värmer ett Juve-hjärta. ;-)

2005-12-12 @ 12:39:02
Postat av: Anna

Ack sådant språk! Hahahahaa, fas jag e för full för att bry mig, natti! :P

Postat av: Anna igen

Inte för att ja skulle brytt mig ändå alltså..

2005-12-13 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback