Inför 2006

Nu har jag alltså avslutat den något utdragna säsongssammanfattningen. Det känns bra,och nu är det dags att blicka framåt. Det är ett viktigt och spännande år vi står inför. Som regerande mästarinnor är vi laget alla vill slå,och samtidigt kommer vi att matchas ännu hårdare med spel i Europacupen.

För mig personligen hoppas jag på mer speltid. På vilken nivå spelar mindre roll,men jag behöver kontinuerlig matchträning som en följd av den utmärkta träning jag får. Utvecklingskurvan har pekat ganska rakt uppåt senaste tiden,och om den ska fortsätta i samma riktning så är det matcherna som saknas. Ett s.k. farmarlag (högst div. II) eller det från förbundet utlovade utlåningssystemet till div. I är det jag närmast hoppas mest på. Då är jag med på samma sätt som förra året,samtidigt som jag får en match med jämna mellanrum.

"Inför 2006" är den sista renodlade fotbollstexten på ett tag framöver. I fortsättningen skall bloggen bli lite mer personlig,ungefär på samma sätt som i början av dess livstid ;)

Kommentarer
Postat av: Anna (inte W)

Jaa, mer personligt :P
Men självklart är dina renodlade fotbollstexter helt underbara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback