Fotboll är det roligaste som finns

Jag har lovat mig själv att skriva nästa del av säsongssammanfattningen innan denna vecka är över. Får se om det blir så! ;)

Har tränat ganska massa-mycket fys senaste tiden.. Bor i princip på gymet eller i elljusspåret när jag inte varit å jobbat. Det är naturligtvis nästan alltid kul å träna,även om individuell fys kanske inte är det mest spännande.. Har dock lyckats "lura" med mej syrran till gymet å farsan till elljusspåret så de e inte så farligt ändå (även om vi inte kör samma grejer så känns det skönt å ha nån med så att man verkligen kommer iväg).

Att få träningsbehovet stillat har gjort att jag inte tänkt så mycket på fotbollsabstinensen,som tidigare var olidlig. För att få något extra pass i veckan så ringde jag min gamla klassföreståndare,tillika tränare i den lokala seriekonkurrenten. Första passet idag,och min absolut största känsla efteråt (trots att jag va ganska risig + att tempot å den individuella skickligheten är milsavstånd från vad jag numera blivit "bortskämd" med) var: hur kul är det inte med fotboll egentligen? Helt underbart roligt!! Blev påmind om att detta är det absolut roligaste som finns. Hur kan man egentligen leva utan att få spela fotboll?


Kommentarer
Postat av: Stefan J

Bra att du inte springer ensam i elljusspåret! Du har väl hört om det hemska överfallet i Umeå.

Vad roligt att du får göra det du tycker bäst om.

2005-12-14 @ 20:21:41
Postat av: Anna W

Du glömde att man inte kan leva utan hästar heller ;)

2005-12-14 @ 21:17:04
Postat av: Baecklund

Stefan - Nej jag tror jag missade det.. Å konstigt nog så händer sånt oftare där uppe än här..

Anna - Haha,jag klarar mej kalasbra utan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback