Födelsedagsfirande

..och nej,det är inte jag som fyller år ;) 29 dagar kvar till det,hehe..

Storasyster fyller 27. Det har (bortsett från ett kräkande barn i natt) varit ett hyfsat smärtfritt firande. Familjen å syrrans bästa kompis + fantastisk mat å grym tårta. De e allt jag begär för en lyckad födelsedag (presenterna va ju ändå inte till mej,haha).

Idag har jag genomfört ett pass på gymet (sååå skönt när det blir färre reps) å sen försökt boka tid tillsammans med en kompis hos tatueraren. Nä,det trodde inte de kära bloggläsarna om mig? Thougt so.. Skenet bedrar ;) men nu ska det snart bli av var det tänkt. Haken är dock att det inte fanns tid på det stället förrän om två veckor. Då är jag som bekant i norr. Får fundera vidare på hur det blir..

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Annso

Coolt! Vad blir det för motiv? :)

2005-12-28 @ 21:57:14
Postat av: baecklund

Lovar å lägga in bild när den e på plats ;)

Postat av: Anna W

det finns ju faktiskt bra tatuerare i Umeå också ;)

2005-12-29 @ 10:32:41
Postat av: baecklund

Jaså? Problemet e att jag inte vet nåt om dom.. Här vet man exakt vem som e bra å vem som inte e det.. Tacksam för tips isf :) men det känns mer aktuellt å göra det här ändå.. Får se hur det blir :)

2005-12-29 @ 12:35:38
URL: http://baecklund.blogg.se
Postat av: Stefan J

Kul att du vågar skaffa en tatuering!
Vad hade du tänkt för motiv?

2005-12-30 @ 08:46:09
Postat av: baecklund

Se ovan..

2005-12-30 @ 09:02:57
URL: http://baecklund.blogg.se
Postat av: Anna

Kom ihåg att inte ta ett för litet motiv bara, för sen vill man bara ha en större.. Och sen kan man inte sluta :P

2006-01-01 @ 21:11:02
URL: http://www.jolish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback