Baecklundskt julstök

(Eftersom blogg.se inte alltid fungerar helt klanderfritt så publicerar jag härmed ett inlägg jag skrev igår kväll.. Förmodligen något förvirrande,men inget någon kan göra något åt..)

Först å främst måste jag ifrågasätta enkelheten i att genomföra ett löppass (15 x 45 sek i 80% fart,vila 30 sek) på tösnorhala (?) gånvägar (elljusspåret var inte att tänka på - blötsnö till knäna? Nej tack..).. Fick faktiskt med mej farsan,han hakade på rätt bra. Men måste påstå att det var omöjligt å hålla farten när man var tvungen å hålla koll på underlaget hela passet.. Brukar ha fullt upp med å ha koll på tiden i vanliga fall haha.. Men med ett pass i gymmet i morse å detta nu ikväll så känner man sej lite duktig iaf :)

Vi julstökar lite här idag. Jag,päronen å storasyster har kokat knäck (mums! Lätt mest underskattade julgrejen!),lyssnat på
www.spraydio.com/jul (helt okej) å pysslat lite. Är absolut inget stort fan av julhets egentligen.. Men nu känns det okej,när jag e klar me alla julkappar tidigare än nånsin så kan man kosta på sej nån dag iaf ;)

Glögg nu,sömn om en stund,jobb å träning imorgon.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Stefan J

Baecklund kokar knaeck. Hehe. :)

2005-12-23 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback